Valmentajien yleisesittely

Päävalmentajat ovat kokeneita myyjiä ja asiakaspalvelijoita. Valmentajat ovat onnistuneet omassa työssään pääsemään huipputuloksiin ja ovat valmiita jakamaan oppejaan muille. Valmennettavia ovat yritysmyyjät, yritysjohtajat, myynnin esimiehet, myymälöiden asiakaspalvelijat, palvelupisteiden asiakasneuvojat, promootiohenkilöt ja puhelinpalvelun ammattilaiset.

Pasi Pasanen

Pasi Pasanen

Pasi Pasanen on monipuolinen myynnin ja markkinoinnin valmentaja. Psykologia oli Pasin lempiaineita jo lukiossa ja vaikuttaminen ihmisten käyttäytymiseen on yksi tärkeimmistä opetuksellisista lähestymiskulmista myynnin, asiakaspalvelun ja johtamisen valmennuksissa. Pasin rennosta, asiantuntevasta ja runsaasti konkreettisia esimerkkejä sisältävästä valmennustyylistä pidetään. Pasin pitämien valmennusten osallistuja-arviot ovat aina olleet perinteisin kouluarvosanoin (4-10) kiitettäviä.

B2B-valmennukset:

  • asiakaspalvelu
  • myynti
  • tapaamisten sopiminen
  • verkostoituminen
  • tuotteistus
  • myyntiprosessien kehittäminen
  • markkinointi
  • myynnin johtaminen

B2C-valmennukset:

  • asiakaspalvelu
  • myynti
  • myymäläpäälliköiden valmennus
  • myymäläketjujen palvelukonseptointi
  • palvelututkimus

Ammatillinen tausta

Pasi on tehnyt myyntityötä joulukuusta 1996 alkaen. Hyvästä myyntimenestyksestään johtuen Pasia pyydettiin valmentamaan myyntiä muille jo vuonna 1997. Yritysmyyntiura alkoi teknisten muovituotteiden tuotepäällikkönä 1997. Ensimmäinen oma yritys Konsultointi P. Pasanen kirjattiin Kaupparekisteriin 1.1.1998, yhtiömuodon ja nimen muutos Päävalmentaja Oy:ksi tehtiin helmikuussa 2018.

Ensimmäinen myyntipäällikkö-nimitys Pasille tuli vuonna 2000. Sen jälkeen tittelit ovat vaihdelleet myyntijohtajasta tutkimus- ja valmennusjohtajaan sekä tuotteistuksen asiantuntijasta toimitusjohtajaan. Kaikkiin työtehtäviin on liittynyt omien ja asiakkaiden työntekijöiden valmentaminen kohti tehokkaampaa työskentelyä ja parempia tuloksia.

Pasi on suorittanut työn ohessa johtamisen erikoisammattitutkinnon (JET) vuosina 2011-2012 ja hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) tutkinnon vuonna 2019. Tarkemmat taustat ja meriitit löytyvät LinkedIn-profiilista.

Päivi Pasanen

Päivi Pasanen

Päivi Pasanen on myynnin ja markkinoinnin ammattilainen, jonka elämäntarkoitus on puhua ihmislähtöisen ja paremman asiakaspalvelun sekä myyntityön puolesta.

B2C-valmennukset:

  • asiakaskohtaaminen
  • palvelutiskimyynti
  • puhelinpalvelu
  • myynti

B2B-valmennukset:

  • asiakaspalvelu
  • uusasiakashankinta
  • puhelinmyynti
  • kontaktointi
  • myynti
  • messu- ja tapahtumamyynti

Ammatillinen tausta

Päivi on tehnyt ammatikseen teknistä myyntiä asiakasrajapinnassa vuodesta 2002. Jos tarvitset vinkkejä palvelutiskille siitä, kuinka hallitaan tilanteet, joissa palvellaan montaa asiakasta yhtä aikaa – Päivi tietää.

Työkokemusta löytyy markkinoinnin suunnittelusta, toteuttamisesta ja johtamisesta tuotepäällikön työhön ja varaosamyyntiin sekä erilaisten prosessien kehittämiseen. Toimialoina tutuimmiksi ovat tulleet kierrätysala, tekninen myynti ja autoala niin henkilöautojen, kuin raskaankalustonkin parissa.

B2B myynnissä Päivi on hankkinut kannuksensa erityisesti uusasiakashankinnassa.

Päivi on suorittanut autoalan myyjän erikoisammattitutkinnon (EAT) vuonna 2015 sekä johtamisen erikoisammattitutkinnon (JET) asiakkuuksien johtamisesta vuonna 2018.

Valmentamisen lisäksi Päivi toimii yrittäjänä MyyWin Oy:ssä, jossa auttaa yrityksiä myynnin ja palvelujen kehittämisessä sekä käytännön myyntityössä. Tämän kautta hän on saanut käytännön kokomusta eri toimialojen erityispiirteistä.