Valmentajien yleisesittely

Päävalmentajat ovat kokeneita myyjiä ja asiakaspalvelijoita. Valmentajat ovat onnistuneet omassa työssään pääsemään huipputuloksiin ja ovat valmiita jakamaan oppejaan muille. Valmennettavia ovat yritysmyyjät, yritysjohtajat, myynnin esimiehet, myymälöiden asiakaspalvelijat, palvelupisteiden asiakasneuvojat, promootiohenkilöt ja puhelinpalvelun ammattilaiset.

Pasi Pasanen

Pasi Pasanen

Pasi Pasanen on monipuolinen myynnin ja markkinoinnin valmentaja. Psykologia oli Pasin lempiaineita jo lukiossa ja vaikuttaminen ihmisten käyttäytymiseen on yksi tärkeimmistä opetuksellisista lähestymiskulmista myynnin, asiakaspalvelun ja johtamisen valmennuksissa. Pasin rennosta, asiantuntevasta ja runsaasti konkreettisia esimerkkejä sisältävästä valmennustyylistä pidetään. Pasin pitämien valmennusten osallistuja-arviot ovat aina olleet perinteisin kouluarvosanoin (4-10) yli yhdeksän.

B2B-valmennukset:

  • asiakaspalvelu
  • myynti
  • puhelinpalvelu
  • tapaamisten sopiminen
  • verkostoituminen
  • tuotteistus
  • myyntiprosessien kehittäminen
  • markkinointi
  • myynnin johtaminen

B2C-valmennukset:

  • asiakaspalvelu
  • myynti
  • puhelinpalvelu
  • myymäläpäälliköiden valmennus
  • myymäläketjujen palvelukonseptointi
  • palvelututkimus

Ammatillinen tausta

Pasi on tehnyt myyntityötä joulukuusta 1996 alkaen. Hyvästä myyntimenestyksestään johtuen Pasia pyydettiin valmentamaan myyntiä muille jo vuonna 1997. Yritysmyyntiura alkoi teknisten muovituotteiden tuotepäällikkönä 1997. Ensimmäinen oma yritys Konsultointi P. Pasanen Kaupparekisteriin 1.1.1998, yhtiömuodon ja nimen muutos Päävalmentaja Oy:ksi helmikuussa 2018. Ensimmäinen myyntipäällikkö-nimitys Pasille tuli vuonna 2000. Sen jälkeen tittelit ovat vaihdelleet myyntijohtajasta tutkimus- ja valmennusjohtajaan sekä tuotteistuksen asiantuntijasta toimitusjohtajaan. Kaikkiin työtehtäviin on liittynyt omien ja asiakkaiden työntekijöiden valmentaminen kohti tehokkaampaa työskentelyä ja parempia tuloksia. Pasi on suorittanut työn ohessa johtamisen erikoisammattitutkinnon (JET) vuosina 2011-2012. Tarkemmat taustat ja meriitit löytyvät LinkedIn-profiilista.

Päivi Sievänen

Päivi Sievänen

Päivi Sievänen on myynnin ja markkinoinnin ammattilainen, jonka elämäntarkoitus on puhua ihmislähtöisen ja paremman asiakaspalvelun sekä myyntityön puolesta.

Päivi valmentaa ja välittää myös aikuisia myyntityön ammattilaisia tilapäiseen tarpeeseen messuille sekä asiakastapahtumiin.

B2C-valmennukset:

  • asiakaskohtaaminen
  • palvelutiskimyynti
  • puhelinpalvelu

B2B-valmennukset:

  • asiakaspalvelu
  • myynti
  • puhelinmyynti
  • messumyynti
  • promoaikuinen

Ammatillinen tausta

Päivi on tehnyt ammatikseen teknistä myyntiä asiakasrajapinnassa vuodesta 2002. Myyntitiskin supernainen hallitsee myös tilanteet, joissa palvellaan montaa asiakasta yhtä aikaa.

Päivi on suorittanut autoalan myyjän erikoisammattitutkinnon vuonna 2015 ja täydentää osaamistaan parhaillaan suorittamalla johtamisen erikoisammattitutkintoa erikoistuen asiakassuhteiden johtamiseen.

B2B myynnissä Päivi on hankkinut kannuksensa erityisesti uusasiakashankinnassa sekä puhelinkontaktoinnissa.
Pitkän linjan partiolaiselle toisten sparraaminen sekä valmentaminen on luontaista, sillä ensimmäiset koulutukset on pidetty harrastuksen parissa jo 13-vuotiaana.